جراحی بینی زنانه؛ تغییرات ظریف مخصوص بانوان

جراحی بینی زنانه از نظر نحوه انجام و نتایج آن با جراحی بینی برای آقایان تفاوت‌های قابل توجهی دارد که علت آن تفاوت در ساختار و آناتومی بینی مردان و زنان است. یک پزشک با تجربه و ماهر در انجام جراحی بینی زنانه و مردانه تمایز قائل می‌شود تا زیباجویان بعد از جراحی رضایت کافی را از نتیجه عمل داشته باشند. در ادامه با ما همراه شوید تا بیشتر به نحوه انجام عمل بینی زنانه بپردازیم.

جراحی بینی زنانه

جراحی بینی زنانه چگونه انجام می‌شود؟

جراحی بینی زنانه به منظور درمان طیف وسیعی از مشکلات مربوط به فرم، ساختار و عملکرد بینی خانم‌ها انجام می‌شود. این جراحی ممکن است صرفا به منظور رفع نواقص ظاهری بینی در خانم‌ها انجام شود یا اینکه با هدف رفع مشکلات تنفسی صورت بگیرد. عمل بینی زنانه باید به گونه‌ای انجام شود که با ویژگی‌های چهره خانم‌ها تناسب داشته و به طور کلی چهره جذاب‌تری را برای آن‌ها ایجاد کند.

جراحی بینی زنانه و مردانه از چند نظر با یکدیگر تفاوت جدی دارند. در آقایان جراحی بینی صرفا برای به دست آوردن فرم طبیعی بینی و رفع اشکالات آن حائز اهمیت است. اما عمل زیبایی بینی برای خانم‌ها می‌تواند اهدافی مثل کوچک کردن، قوس بیشتر و سربالا شدن بینی را نیز داشته باشد. بنابراین این جراحی به گونه‌ای انجام می‌شود که تغییرات بیشتری را در چهره ایجاد کند.

عمل بینی بانوان

بهترین مدل برای عمل بینی خانم ها

خانم‌هایی که قصد انجام جراحی برای بینی خود را دارند باید توجه داشته باشند که برخی معیارها برای انجام این جراحی کلی‌اند و باید مورد توجه قرار بگیرند. اما این نکته نیز شایسته ذکر است که جراحی وابسته به حالت صورت و نواقص موجود در بینی است و بهترین مدل برای عمل به ویژگی‌های چهره خود فرد بستگی دارد. در ادامه به نکاتی که لازم است در مورد انتخاب بهترین مدل جراحی بینی زنانه بدانید اشاره می‌کنیم:

  • این جراحی می‌بایست با دقت بالاتر و ظرافت بیشتری انجام شود؛ به همین دلیل انتخاب جراح حرفه‌ای و کارآزموده برای انجام این عمل ضروری است.
  • در صورتی که فرد اصرار زیادی برای کاهش سایز بینی و سر بالا کردن آن داشته باشد، جراح باید توصیه‌های لازم را به او گوشزد کند و او را از مناسب‌ترین فرم بینی خود آگاه کند.
  • در جراحی برای خانم‌ها باید به این مسئله توجه داشته باشید که مدل فانتزی بینی را کوچک‌تر و قوس‌دارتر می‌کند و تنها برای برخی افراد که چهره ظریف‌تری دارند مناسب است. البته قوس بیش از حد نیز باعث ایجاد بینی سرسره‌ای می‌شود و فرم متناسب را از بین می‌برد.
  • جراحی طبیعی برای اغلب افراد بهترین گزینه است. اما همچنان توصیه می‌شود بهترین مدل فرم بینی را با مشاوره پزشک و بر اساس ویژگی‌های چهره فرد انجام شود.
بینی زنانه نمونه دکتر حسنانی

اهداف جراحی بینی زنانه

جراحی بینی زنانه با هدف بهبود فرم، سایز و ساختار بینی انجام می‌شود و نواقص بینی را برطرف می‌کند. به طور کلی این عمل جراحی به ارتقای ویژگی‌های زنانه بینی و چهره کمک می‌کند و می‌تواند نواقص زیر را در بینی برطرف کند:

  • مشکلات عملکردی بینی مثل اختلال تنفس
  • قوز و برجستگی بینی
  • عدم تناسب سوراخ‌های بینی با کلیات چهره
  • عدم تقارن بینی
  • بزرگ بودن بینی
  • افتادگی نوک بینی

روش انجام جراحی زنانه

پزشک در فرایند جراحی ساختار استخوان،‌ غضروف و تیغه بینی را تغییر می‌دهد و در صورت لزوم از بافت نرم آن می‌کاهد تا بینی فرم متناسب با صورت را پیدا کند. همچنین ممکن است مداخلاتی در پوست و سوراخ‌های بینی نیز انجام شود تا تقارن مطلوب حاصل شود.

مزایای جراحی بینی زنانه

ایجاد ظاهر متناسب: زمانی که جراحی در خانم‌ها با رعایت اصول و بر اساس ویژگی‌های چهره انجام شود، کل چهره را تغییر می‌دهد و یک ظاهر جذاب و متناسب ایجاد می‌کند.

بهبود عملکرد تنفس: بعد از جراحی بینی زنانه انحراف و انسداد حفره بینی به طور کامل برطرف می‌شود و با بهبود جریان هوایی، عملکرد تنفس فرد نیز بهبود می‌یابد. افرادی که تا قبل از عمل دچار مشکلات تنفسی ناشی از اختلالات بینی هستند، بعد از عمل تنفس راحت‌تر و موثرتری را تجربه می‌کنند و حتی اختلالات خواب را نیز رفع می‌کنند.

نوبت مشاوره با دکتر حسنانی

بهترین سن عمل برای خانم ها

به طور کلی تعداد خانم‌هایی که قصد انجام جراحی بینی دارند بیشتر از آقایان است. اغلب خانم‌هایی که در دوره نوجوانی و جوانی هستند، تمایل دارند از مزایای جراحی بینی زنانه بهره ببرند. با این حال باید توجه داشته باشید که تا یک سن خاص بینی و سایر اعضای چهره دائما در حال تغییر هستند و فرم ثابتی ندارند. بنابراین لازم است تا بعد از تغییرات بینی و چهره برای عمل صبر کنند. بهترین سن جراحی زنانه بینی 18 سالگی و بالاتر است که فرم بینی ثبات دارد و استخوان‌ها دیگر رشد نمی‌کنند.

چرا برای جراحی بینی زنانه دکتر حسنانی را انتخاب کنیم؟

یکی از بهترین پزشکان برای تغییر فرم های بینی زنانه و جراحی مرتبط، دکتر حمیدرضا حسنانی می باشد. بدون شک انتخاب دکتر جراح مناسب برای شما از هر مورد دیگری مهمتر می باشد. ایشان در این زمینه با داشتن نمونه کارهای فراوان، تجربه بالایی دارند و بسیار حرفه ای عمل می‌کنند. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم حتما از طریق شماره تماس 02188679122 وقت مشاوره خود را با یکی از بهترین جراحان بینی ایران رزرو نمایید.

نمونه کار جراحی بینی زنانه

نتیجه گیری

جراحی زنانه بینی یک عمل متفاوت از جراحی برای آقایان، از نظر نحوه جراحی و نتایج است. این جراحی اصول خاصی دارد که باید رعایت شود. برای انجام آن بهتر است به بهترین جراح بینی در تهران مراجعه کنید که در این زمینه تخصص و تجربه کافی دارد و می‌تواند نتایج مطلوب را برای شما تضمین کند. البته باید توجه داشته باشید که رعایت توصیه‌ها و دستورالعمل‌های بعد از جراحی نیز در کسب نتایج رضایت بخش تاثیرگذار است.

بیشتر بخوانید...
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *